Werkervaring

Levix business ICT

Systeem Beheer
Juni 2024 – Heden

2e lijn support en op klant locaties verschillend IT gerelateerde beheertaken uitvoeren.

Make or Buy (nu Fidelity fulfilment)

All round ICT medewerkster
Januari 2016 – Mei 2024

De functie beschrijving zegt het eigenlijk al. Alles op het gebied van ICT. Van netwerkbeheer tot basis support, van applicatie beheer tot webdegsin. Dit maakt de functie zeer divers en uitdagend.

Tijdens mijn periode bij Make or Buy heb ik veel geleerd over logistiek en alles wat daar bij komt kijken. Ik heb mogen helpen Make or Buy tot een nieuw niveau te brengen. In de eerste paar jaar heb ik me volledig verdiept in het WMS (Warehouse managment Systeem) om deze processen vervolgens over te kunnen brengen naar een nieuwe omgeving waaronder een zelf ontworpen middleware dat ik samen met een team van ontwikkelaars tot stand heb mogen brengen.

Vervolgens waren we door het succes uit ons pand gegroeit en moets er verhuist worden. Wat uiteraard ook betekende dat het netwerk en alle verbindingen in het nieuwe pand beter moesten worden opgezet dan op de oude locatie. Dit project heb ik volledig mogen trekken. Heb ik het netwerk ontworden en de benodigde mensen aangestuurd om het project tot een succesvol einde te brengen.

Het duurde niet al lang voor ook het pand vol begon te raken waardoor er een 2de pand bij moest komen. Ook hier heb ik het project rondom het netwerk op me gekregen. Hierbij heb ik alle leerpunten vanuit het eerste project gebruikt om ook dit project tot een succes te brengen.

Wingens-ICT

Eigenaresse
Oktober 2016 – Heden

Wingens-ICT is begonnen als MakeAweb. MakeAweb is ontstaan uit een school project en legde de focus op het bouwen van website’s. In de loop der jaren is de kennis hierin fors uitgebreid en is er meer focus komen te liggen op het verlenen van IT support voor particuliere klanten.

Wel beheer ik nog een aantal wordpress sites waaronder de eigen website wingensverlichting.nl waarbij ik ook de online marketing en al het toebehoren dat bij een webshop hoort regel.

TUNIX

Servicedesk medewerker eerste lijn
Januari 2015 – augustus 2015

Als 1e lijn Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het 1e lijn support aan onze klanten, met name bij policy uitbreidingen, problemen en/of storingen aan en rond security- systemen en netwerk- componenten. Je registreert, analyseert en beantwoordt 1e lijn vragen. Je lost incidenten op of wijst deze toe aan de 2e lijn. Bij het uitvoeren van deze werkzaamheden zorgt je ervoor dat de SLA afspraken met de klanten worden nagekomen. Problemen, die niet opgelost kunnen worden, stuur je door naar de 2e lijn. Je houdt de status van de incidenten / problemen / commerciële kansen in de gaten en door middel van proactief beheer waarborg je de kwaliteit.

Coördinator IT support desk

Als coördinator IT Service desk was het mijn taak sturing te geven aan de service desk medewerkers, het doorvoeren van nieuwe processen en procedures. Het monitoren van KPIs en het verzorgen rapportages. Verder was het nodig vernieuwingen aan te brengen om het ITIL proces binnen de afdeling te introduceren om zo een verbeterde en soepelere werkwijze te hanteren.Augustus 2014 – december 2014

Canon Nederland N.V.

Senior support analist / Functioneel beheerder
Januari 2013 – december 2013

Verantwoordelijk voor de lopende processen en procedures op de afdeling CSD (Canon Service Desk).
Dit houdt in:

  • Nieuwe incident en change requests binnen de vast gestelde respons tijd invoeren in TOPdesk.
  • Het aansturen van de juiste afdelingen na aanleiding van incident en change requests.
  • Monitoren van incident en change requests en of deze binnen de SLA worden afgehandeld.
  • Monitoren van de bekende problemen en de voortgang hiervan
    Gewenste rapportages bouwen en genereren.
  • Benodigde contracten en overige zaken inrichten en inregelen in TOPdesk
  • Schijven van benodigde handleidingen en instructies
  • Testen van aanpassingen en updates TOPdesk
  • Extra rollen – Beheer SharePoint, afdeling CSD, Functioneel -, Procesbeheer, afdeling CSD, 1e line ict-supportmedewerker afdeling Klantenservice, (Op de afdeling Klantenservice kan er niet gewacht worden op een ICT –afdeling voor deze tijd heeft te komen kijken naar een probleem. Ik deed hier de analyse en loste kleine problemen op. Zo zorgde ik ervoor dat men snel verder kon met het werk en/of dat grotere issues sneller opgelost konden worden.)

VALID

Support Engineer
Maart 2011 – december 2012

Verantwoordelijk voor incident- en changebeheer op de afdeling CSD (Customer Service Desk) bij Océ Nederland.
Dit houdt in:

  • Nieuwe incident en change requests binnen de vast gestelde respons tijd invoeren in TOPdesk.
  • Het aansturen van de juiste afdelingen na aanleiding van incident en change requests.
  • Monitoren van incident en change requests en of deze binnen de SLA worden afgehandeld.
  • Gewenste rapportages genereren.
  • Extra rollen – Applicatiebeheer TOPdesk, Beheer SharePoint, afdeling CSD, Functioneel Procesbeheer, afdeling CSD

ATOS ORIGIN

Support Engineer
Oktober 2008 – februari 2011

Klanten van Atos in de Box te woord staan en aannemen/ in behandelen nemen van 1e en 2e lijn tickets. Ticket systeem beheren en monitoren. Rapportages maken vanuit telefoon en ticket systeem. Waken over de beschikbaarheid van supportmedewerkers en deze indien nodig aansturen. Aanmaken van werkinstructies, handleidingen, processen en helpen up to date houden van de website betreffende het support gedeelte en knowledge base items. Helpen inrichten van benodigde support tooling.

Kuehne + Nagel

IT Servicedesk medewerker intern
Januari 2008 – september 2008

Ondersteuning bieden aan de werknemers, problemen met software en instellingen vaststellen en oplossen, installeren van nieuwe computers of laptops, nieuwe gebruikersgegeven aanmaken indien nodig.

UPC Nederland

Helpdeskmedewerker SSD
Maart 2007 – december 2007

Telefoon aannemen en mensen met vragen te woord te staan om de vragen en eventuele problemen zo goed en snel mogelijk uit te leggen en op te lossen.

Sitel

Helpdeskmedewerker – UPC Project
Juli 2005 – maart 2007

Telefoon aannemen en mensen met vragen te woord te staan om de vragen en eventuele problemen zo goed en snel mogelijk uit te leggen en op te lossen.

Oriflame

ICT Medewerker
November 2004 – juli 2005

De eerde 5 maanden heb ik stage gelopen bij Oriflame waarna me zo tevreden was dat ik mijn werkzaamheden partij mocht doorzetten na schooltijd. De werkzaamheden die ik hier heb uitgevoerd zijn, het opnieuw in kaart brengen van het netwerk en dit in een schema onder brengen. Een registratie systeem opzetten met daar in een CRM zodat de storingen inzichtelijker worden. Het onderhouden van werkstations en het oplossen van storingen met werkstations. Helpen bij het maken van media publicaties voor op de website en folders.